luni, 19 august 2013

Am făcut un jurnal de food!

Da, exprimarea sună destul de ciudat și poate prost aleasă, dar rămân la Jurnal de food pentru că e un blog pe care nu cred că îl va vizita cineva. Am lansat blogul Jurnal de food din două mari motive, am să fiu cât se poate de sincer:

  1. Ca să testez platforma Blogger.
  2. Ca să-mi notez ce mănânc în fiecare zi.
Acum am să dezvolt pe scurt subiectele.

Jurnal de food
Sursă foto: Facebook.com/CateringByDesignAU

Testarea platformei Blogger


În general, am încredere în serviciile Google și folosesc serviciile Google, însă pe partea de blogging nu m-am jucat decât cu Wordpress. Însă cum blogul principal aflat la adresa www.gabrielursan.ro se află deja pe o platformă Wordpress pe care nu intenționez să o schimb, am hotărât să îmbin utilul cu plăcutul realizând acest blog.

Notarea mâncării


Nu am să dau note mâncării pe care o mănânc. Nu sunt bucătar. Nu am nici o treabă cu asta. Bazându-mă pe un regim alimentar sănătos, disociat, am reușit să slăbesc 11 kg într-o lună și jumătate, iar primele 8 kg le-am slăbit în 3 săptămâni. Rezultatele astea m-au motivat foarte mult. Dar cititorii mei nu vor să audă toată ziua despre asta.

Așa că a luat naștere Jurnal de food. Un blog în care voi posta chestii scurte despre mâncare. În general personale. Ce am mâncat? Ce mi-a plăcut? Ce aș mânca? Chestii din astea care nu vor interesa pe nimeni.

Voi blogui la liber. Fără să mă gândesc la SEO, fără alte chestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu